De nieuwe website is makkelijker te gebruiken dan onze vorige website. We hebben een nieuw logo gekregen. Ook heeft de website nieuwe kleuren. En we communiceren duidelijker. Zo kunt u informatie over uw pensioen nog beter begrijpen.
Wij doen ons best om de overgang van de oude naar de nieuwe website zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan zijn dat u nog iets tegenkomt wat we nog moeten aanpassen. Heeft u nog vragen over de nieuwe website? Dan horen we graag van u!
U logt in op MijnPensioenschoonmaak met DigiD. DigiD is een soort online paspoort van de overheid. Met DigiD laat u zien wie u bent als u op internet iets regelt. Logt u voor het eerst in? En heeft u hulp nodig? Volg dan de stappen hieronder.
Heeft u nog geen DigiD-account? Vraag deze dan eerst aan. Woont u in het buitenland? En bent u Nederlander? Ook dan kunt u een DigiD aanvragen.
Bent u geen Nederlander? Dan kunt u helaas geen DigiD aanvragen. Bel ons op 020 583 51 00 als u gegevens wilt wijzigen. Of uw pensioen wil aanvragen.
U kunt op verschillende manieren inloggen met DigiD. Dit regelt u in Mijn DigiD op digid.nl. Om MijnPensioenschoonmaak te gebruiken kiest u voor inloggen met:
Gebruikt u de DigiD app? Dan kunt u deze stap overslaan. Want met de DigiD-app logt u meteen in op MijnPensioenschoonmaak.
Heeft u de sms-controle al geactiveerd? Dan krijgt u meteen een sms naar uw mobiel om in te voeren. Dan is deze stap ook niet nodig.
Heeft u geen mobiele telefoon? Dan kunt u een gesproken sms op uw vaste telefoon krijgen. Kijk voor meer informatie op de website van DigiD.
De sms-berichten die u krijgt van DigiD zijn gratis.
Vraagt u uw pensioen aan via MijnPensioenschoonmaak? Dan hebben we soms ook toestemming nodig van uw partner. Dit hangt af van uw pensioenkeuzes. Moet uw partner toestemming geven? Dan is het belangrijk dat uw partner ook de DigiD app of sms-controle heeft.
Is het activeren van uw DigiD instellingen gelukt? Log dan in op MijnPensioenschoonmaak en geef uw wijziging door.