Een klacht indienen

Wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Wij beantwoorden uw vragen en leggen uw pensioen zo goed mogelijk uit. Bent u deelnemer en heeft u een klacht over uw pensioen bij BPF Schoonmaak? Dan kunt u een klacht indienen bij ons.

Tijdlijn klachtenprocedure

Stuur uw klacht in een e-mail of een brief

Uw klacht per e-mail sturen
Gebruik het contactformulier en kies het onderwerp 'ik heb een klacht'.

Uw klacht per brief sturen
BPF Schoonmaak
t.a.v. het klantteam
Postbus 637
1000 EE Amsterdam

Wanneer krijgt u antwoord van ons? 
Binnen 2 werkdagen krijgt u een bevestiging van ons. Hierin staat dat wij uw klacht gelezen hebben. Daarna proberen wij binnen 10 werkdagen uw klacht te behandelen. U krijgt dan in een e-mail of brief antwoord van ons.

Bent u het niet eens met ons antwoord?

Ombudsman

Neem dan contact op met de Ombudsman Pensioenen.

Ombudsman Pensioenen
Bel eerst met de Ombudsman Pensioenen. Daarna weet u of de Ombudsman de klacht in behandeling neemt.
Let op: Wilt u uw klacht naar de Ombudsman Pensioenen sturen? Dat kan alleen als u deelnemer bent en u niet tevreden bent met de eindbeslissing van BPF Schoonmaak.

Ga naar de website Ombudsman Pensioenen

Bent u werkgever?
Dan kunt u geen klacht indienen bij de Ombudsman Pensioenen. 

Dit hebben wij met uw klachten gedaan

In onze klachtenrapportage leest u wat wij met uw klachten hebben gedaan. En wat wij hebben besloten.