Een klacht indienen

Wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Wij beantwoorden uw vragen en leggen uw pensioen zo goed mogelijk uit. Bent u deelnemer en toch niet tevreden? Dan kunt u een klacht indienen bij ons. In de brief schrijft u dat u een klacht heeft. En vertelt u waarom. U krijgt in een brief antwoord.

Stuur uw klacht per brief naar:
BPF Schoonmaak
t.a.v. het klantteam
Postbus 637
1000 EE Amsterdam

Bent u het niet eens met ons antwoord?

Stuurt u dan een brief met uw klacht naar de Ombudsman Pensioenen. De Ombudsman Pensioenen doet een uitspraak over uw klacht.

Stuur uw brief met uw klacht naar:
Ombudsman Pensioenen
Postbus 93560
2509 AN Den Haag

Let op! Wilt u uw klacht naar de Ombudsman Pensioenen sturen? Dat kan alleen als u deelnemer bent en u niet tevreden bent met de eindbeslissing van BPF Schoonmaak.
Op de website van de Ombudsman Pensioenen vindt u meer informatie. U mag uw klacht altijd naar de civiele rechter sturen. 

Bent u werkgever? Dan kunt u geen klacht indienen bij de Ombudsman Pensioenen.