Dit vinden jullie van BPF Schoonmaak

We willen graag weten wat onze deelnemers van ons vinden. Wat doen we goed? En wat kan beter? In juni deden we daarom een onderzoek. Wij zijn erg blij met de antwoorden. Want daar kunnen wij van leren. En u in de toekomst beter helpen. We delen hier graag de belangrijkste resultaten. 

“Wat vindt u van ons?”  Dit vroegen wij aan actieve deelnemers die pensioen bij ons opbouwen. Aan ex-deelnemers die nu bij een ander pensioenfonds zitten. En aan gepensioneerde die pensioen van ons krijgen. In totaal deden ruim 912 deelnemers mee.

Goed op weg

Onze deelnemers vinden dat we goed op weg zijn. Zij beoordelen ons met een ruime voldoende. We zien wel verschillen tussen de 3 groepen deelnemers.

De band met onze deelnemers

Wij zijn het fonds van en voor de schoonmaak. Deelnemers vinden de band met ons belangrijk. Minder blij zijn deelnemers met de pensioenopbouw. Want het is ook hard werken. En daar moet genoeg tegenover staan. 

Gepensioneerde deelnemers vinden vakantiegeld ook een belangrijk punt. Dit wordt nu niet in 1 keer uitbetaald in mei, maar verdeeld over 12 maanden.

Onze communicatie

Wij doen ons best voor onze deelnemers. Dit is te zien in onze communicatie. Deelnemers geven aan hier blij mee te zijn. En geven ons een goed cijfer. Ook dit zorgt voor een goede band. Met name bij de gepensioneerden deelnemers. 

Wij zullen ons best doen om hier nog beter in te worden. We willen laten zien dat we onze deelnemers begrijpen.

Vertrouwen is belangrijk

Wanneer tijden onzeker zijn is communicatie extra belangrijk. Dat weten wij. Wij vinden het belangrijk dat deelnemers weten waar wij voor staan. En wat wij doen. Hier is met name bij de ex-deelnemers meer behoefte aan.

Wij gaan aan de slag

BPF Schoonmaak heeft punten opgesteld om aan te werken. Hier gaan we de komende maanden mee aan de slag. En zullen we meenemen in onze plannen.

Ook willen wij over een aantal zaken uit het onderzoek verder praten. Wilt u met ons meepraten en denken? Meld u dan aan voor ons klantpanel.

Aan iedereen die mee heeft gedaan aan ons onderzoek: bedankt!

Bron: Klanttevredenheidsonderzoek BPF Schoonmaak, uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MWM2, rapportage juli 2022