In juni 2022 deed Pensioenfonds Schoonmaak een online onderzoek. We wilden graag weten wat jullie van ons vonden. Wat doen we goed? En wat kan beter? We waren erg blij met de antwoorden, bedankt!
Daarom hebben we 8 deelnemers uitgenodigd. Zij hadden in juni meegedaan aan ons onderzoek. We hebben hun vragen gesteld over 5 belangrijke onderwerpen. Benieuwd naar wat zij zeiden? Lees snel verder!
Deelnemers zien ons als hun pensioenfonds omdat:
Maar we kunnen niet alles in de hand hebben. Bijvoorbeeld hoe het met de economie gaat. En met beleggingen. Deze risico's geven zorgen bij sommige deelnemers.
Deelnemers vinden het belangrijk dat wij het pensioen regelen. We weten wat nodig is voor een goed pensioen later. Sommigen maken zich hier zorgen om. De schoonmaak is namelijk hard werken. Wat als er niet meer gewerkt kan worden? Is er dan wel genoeg pensioen? Ze vinden het belangrijk dat wij hier aandacht aan geven.
Deelnemers zeggen soms veel en soms minder vertrouwen in ons te hebben. Dit komt door:
Deelnemers vinden de informatie die wij delen goed. Vooral de informatie over hun eigen situatie. Maar er is altijd ruimte voor verbetering. Zo vinden deelnemers het belangrijk dat iedereen ons begrijpt. Dit kunnen we beter doen door meer in gesprek te gaan. Meer beeld en video's te gebruiken.
Deelnemers zijn blij als ze horen dat ze vakantiegeld krijgen. De meeste ontvangen dit het liefst 1 keer in het jaar. Een klein deel liever per maand.
Heeft u ideeën hoe wij u nog beter kunnen helpen? Meld u dan aan voor ons klantpanel.
Bron: kwalitatief verdiepend onderzoek naar aanleiding van online relationeel klanttevredenheidsonderzoek. Uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MWM2, rapportage november 2022.