De nieuwe website is makkelijker te gebruiken dan onze vorige website. We hebben een nieuw logo gekregen. Ook heeft de website nieuwe kleuren. En we communiceren duidelijker. Zo kunt u informatie over uw pensioen nog beter begrijpen.
Wij doen ons best om de overgang van de oude naar de nieuwe website zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan zijn dat u nog iets tegenkomt wat we nog moeten aanpassen. Heeft u nog vragen over de nieuwe website? Dan horen we graag van u!
U regelt als administratiekantoor eenvoudig de aanmelding van uw klant bij BPF Schoomaak.
Zodra uw klant binnen nu en een maand personeel in dienst neemt meldt u uw klant aan via ons aanmeldformulier. U heeft de volgende gegevens nodig:
Wij controleren nu of uw klant zich bij ons moet aanmelden. U hoort binnen 3 werkdagen van ons. Dan kunt u verder met stap 2.
U ontvangt per e-mail een link van ons naar het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt hier in met eHerkenning eH3 en vult de gegevens aan. Bijvoorbeeld het loontijdvak.
Wij controleren de gegevens die u heeft doorgegeven. U krijgt dan een bevestiging dat de aanmelding is voltooid. Daarna kunt u starten met de pensioenaangifte. Wij laten uw klant ook weten dat de aanmelding is afgerond.