Uw klant aanmelden bij BPF Schoonmaak
U regelt als administratiekantoor eenvoudig de aanmelding van uw klant bij BPF Schoomaak.
Stap 1: U meldt uw klant aan via het aanmeldformulier
Zodra uw klant binnen nu en een maand personeel in dienst neemt meldt u uw klant aan via ons aanmeldformulier. U heeft de volgende gegevens nodig:
- KVK-nummer en eventuele RSIN van uw klant;
- contactgegevens van uw klant (e-mailadres en telefoonnummer);
- uw eigen KVK-nummer en RSIN;
- uw eigen contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer).
Stap 2: U voltooit de aanmelding in ons portaal
U ontvangt per e-mail een link van ons naar het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt hier in met eHerkenning eH3 en vult de gegevens aan. Bijvoorbeeld het loontijdvak.
Stap 3: U krijgt bericht dat u kunt starten met de pensioenaangifte
Wij controleren de gegevens die u heeft doorgegeven. U krijgt dan een bevestiging dat de aanmelding is voltooid. Daarna kunt u starten met de pensioenaangifte. Wij laten uw klant ook weten dat de aanmelding is afgerond.