Uw klant aanmelden bij BPF Schoonmaak

U regelt als administratiekantoor eenvoudig de aanmelding van uw klant bij BPF Schoomaak.

Stap 1: U meldt uw klant aan via het aanmeldformulier

Zodra uw klant binnen nu en een maand personeel in dienst neemt meldt u uw klant aan via ons aanmeldformulier. U heeft de volgende gegevens nodig: 

  • KVK-nummer en eventuele RSIN van uw klant; 
  • contactgegevens van uw klant (e-mailadres en telefoonnummer); 
  • uw eigen KVK-nummer en RSIN; 
  • uw eigen contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer).
Wij controleren nu of uw klant zich bij ons moet aanmelden. U hoort binnen 3 werkdagen van ons. Dan kunt u verder met stap 2.

Stap 2: U voltooit de aanmelding in ons portaal

U ontvangt per e-mail een link van ons naar het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt hier in met eHerkenning eH3 en vult de gegevens aan. Bijvoorbeeld het loontijdvak.

Stap 3: U krijgt bericht dat u kunt starten met de pensioenaangifte

Wij controleren de gegevens die u heeft doorgegeven. U krijgt dan een bevestiging dat de aanmelding is voltooid. Daarna kunt u starten met de pensioenaangifte. Wij laten uw klant ook weten dat de aanmelding is afgerond.