De aanmelding voor uw klant voltooien

U gaat straks pensioenaangifte doen voor uw klant. Eerst moet u de aanmelding voltooien.
 

Houd de volgende gegevens bij de hand:

  • Salarissoftware
    Het salarispakket dat u gebruikt voor de pensioenaangifte.
  • Loontijdvak
    De periode van gegevensaanlevering. Dit is 4-wekelijks of maandelijks. 

Log in op het Selfservice Werkgevers Portaal

U logt in met eHerkenning EH3. Moet u voor meerdere bedrijven de aanmelding voltooien? Kies dan rechtsboven in het scherm eerst het juiste bedrijf.

U vult het formulier in

Voor het doorgeven van de gegevens doorloopt u enkele tabbladen:

  • Uw organisatie en algemene contactgegevens
    Op dit tabblad ziet u de gegevens van uw klant die al bij ons al bekend zijn. Deze gegevens hebben wij automatisch opgehaald bij de Kamer van Koophandel.
  • Uw aansluiting
    Op dit tabblad vult u bij periodiciteit het loontijdvak in. Dit is de periode waarover u gegevens aanlevert voor uw klant. Dit is meestal 4-wekelijks of maandelijks.
  • Gegevensaanlevering
    U geeft hier door of uw administratiekantoor de gegevensaanlevering verzorgt. En welke salarissoftware u gebruikt. 
  • Personeels- en salarisadministratie

    Heeft u het aanmeldformulier voor uw klant ingevuld? Dan ziet u hier de gegevens van uw administratiekantoor. Controleer deze goed.

  • Financiële administratie

    Op dit tabblad vult u de contactgegevens van de financiële administratie van uw klant in. Zodat wij weten naar wie wij de factuur voor de pensioenpremie moeten sturen.

De gegevens aangevuld?

Dan controleren wij de gegevens. Daarna krijgen u en uw klant een e-mail dat de aanmelding is voltooid. Vanaf dan kunt u pensioenaangifte doen.