De nieuwe website is makkelijker te gebruiken dan onze vorige website. We hebben een nieuw logo gekregen. Ook heeft de website nieuwe kleuren. En we communiceren duidelijker. Zo kunt u informatie over uw pensioen nog beter begrijpen.
Wij doen ons best om de overgang van de oude naar de nieuwe website zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan zijn dat u nog iets tegenkomt wat we nog moeten aanpassen. Heeft u nog vragen over de nieuwe website? Dan horen we graag van u!
U gaat straks pensioenaangifte doen voor uw klant. Eerst moet u de aanmelding voltooien.
U logt in met eHerkenning EH3. Moet u voor meerdere bedrijven de aanmelding voltooien? Kies dan rechtsboven in het scherm eerst het juiste bedrijf.
Voor het doorgeven van de gegevens doorloopt u enkele tabbladen:
Heeft u het aanmeldformulier voor uw klant ingevuld? Dan ziet u hier de gegevens van uw administratiekantoor. Controleer deze goed.
Op dit tabblad vult u de contactgegevens van de financiële administratie van uw klant in. Zodat wij weten naar wie wij de factuur voor de pensioenpremie moeten sturen.
Dan controleren wij de gegevens. Daarna krijgen u en uw klant een e-mail dat de aanmelding is voltooid. Vanaf dan kunt u pensioenaangifte doen.