We plaatsen noodzakelijke cookies voor het gebruik van deze website. Graag zouden we ook cookies plaatsen waarmee we advertenties op social media persoonlijker en relevanter kunnen maken. Vindt u dat goed? Lees er meer over in onze cookieverklaring.
Meestal heeft u hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig.
Daarom is Mijn pensioenschoonmaak van zaterdagmiddag 9 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 10 december 14:00 niet beschikbaar.
Pensioenschoonmaak.nl blijft wel beschikbaar.
Excuses voor het ongemak.
Als werkgever heeft u ongetwijfeld te maken met de gevolgen van het coronavirus. U heeft misschien minder opdrachten of zieke werknemers. Wij begrijpen dat het in deze tijd lastig kan zijn uw facturen op tijd te betalen. Wij komen u tegemoet.
Dit geldt voor de facturen met een factuurdatum tussen 1 april en tot en met 30 juni. De betaaltermijn voor deze facturen is tijdelijk 44 dagen. U hoeft hiervoor geen verzoek bij ons in te dienen.
Om u nog meer te helpen rekenen wij geen betaalrente voor de facturen die u in de periode 1 april tot en met 30 juni 2020 betaalt.
Ook facturen met automatische incasso incasseren wij vanaf 1 april 30 dagen later dan gewoonlijk. Voor eerdere, oude facturen schrijven wij het bedrag af binnen de gebruikelijke incassotermijn.
Voor eerdere of oude facturen geldt de gebruikelijk betalingstermijn van 14 dagen. Betaalt u een factuur van voor 1 april 2020 niet op tijd? Dan ontvangt u zoals u gewend bent een betalingsherinnering. U krijgt wel 30 dagen extra de tijd om te betalen. Dat betekent ook 30 dagen extra voordat wij een incassobureau inschakelen.
Wij vragen u loon- en premiegegevens aan te blijven leveren. Het is belangrijk dat de premies van uw werknemers bij ons bekend zijn. Wij berekenen wel aanleverrente als u te laat pensioenaangifte doet.
Als u de facturen niet binnen 30 dagen kunt betalen, is het mogelijk om onder bepaalde voorwaarden een betalingsregeling aan te vragen. U kunt hiervoor per mail met ons contact opnemen. Wij kijken dan samen met u naar een oplossing. Vermeld hierbij ook uw aansluit- of debiteurnummer. De mail kunt u sturen naar premies@pensioenschoonmaak.nl.
U hoeft 3 maanden geen RAS-premie te betalen. Deze premie staat 3 maanden op 0%. U hoeft dit niet aan te vragen. De 0%-regeling geldt voor de aanleverperiodes 5 tot en met 7. De aanleverperiodes voor zowel de maandelijkse als 4-wekelijkse aanlevering vindt u via pensioenschoonmaak.nl > werkgevers > pensioenaangifte doen.
Lees in het nieuwsbericht ‘RAS-premie 3 maanden op o% ’ alle informatie.
Wegens maatregelen in verband met het coronavirus is onze telefonische helpdesk gesloten. Wel kunt u ons mailen. Wij kunnen u snel en goed helpen als u in uw e-mail uw aansluit- of debiteurnummer vermeldt.
Wij staan van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur voor u klaar. De mail kunt u sturen naar premies@pensioenschoonmaak.nl.