U krijgt een nieuw debiteurnummer op 1 januari

U krijgt in 2021 een nieuw debiteurnummer. En er komen veranderingen voor het betalen en incasseren van uw facturen. U ziet dit terug op uw factuur en in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP).

 

Wat verandert per 1 januari 2021?

  • U krijgt een nieuw debiteurnummer. 
  • Uw nieuwe debiteurnummer staat in 2021 op uw facturen. 
  • Facturen met de datum 1 januari 2021 of later betaalt u met uw nieuwe debiteurnummer. Vermeld het nieuwe nummer met het factuurnummer in het betaalkenmerk. 
  • Facturen met de datum 31 december 2020 of eerder betaalt u met uw oude debiteurnummer. Vermeld het oude nummer met het factuurnummer in het betaalkenmerk. 
  • Nieuwe posten uit 2021 en nog niet (geheel) betaalde facturen uit 2020 of ouder vindt u vanaf 1 januari 2021 in SWP onder tabblad ‘Financieel’. 
  • Alle facturen (betaald en onbetaald) staan in SWP onder het tabblad ‘Dossier’. 
  • U geeft wijzigingen van bankrekeningnummers door in SWP via tabblad ‘Klantbeeld’ onder ‘Organisatiegegevens wijzigen’. Dit geldt zowel voor incasso als excasso bankrekeningen; rekeningen waarvan u geld betaalt aan ons en rekeningen waarop u geld ontvangt van ons.
  • Aanleverrente facturen ontvangt u voortaan zonder bijlage. De berekening van de aanleverrente vindt u in SWP onder het nieuwe tabblad ‘Aanleverrente’. 
  • Opgelegde facturen incasseren wij ook automatisch als u gebruikmaakt van automatische incasso. 

Alle informatie over premie betalen en facturen

Heeft u vragen?

Neem contact op met ons op!