U krijgt in 2021 een nieuw debiteurnummer. En er komen veranderingen voor het betalen en incasseren van uw facturen. U ziet dit terug op uw factuur en in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP).
Wat verandert per 1 januari 2021?
U krijgt een nieuw debiteurnummer.
Uw nieuwe debiteurnummer staat in 2021 op uw facturen.
Facturen met de datum 1 januari 2021 of later betaalt u met uw nieuwe debiteurnummer. Vermeld het nieuwe nummer met het factuurnummer in het betaalkenmerk.
Facturen met de datum 31 december 2020 of eerder betaalt u met uw oude debiteurnummer. Vermeld het oude nummer met het factuurnummer in het betaalkenmerk.
Nieuwe posten uit 2021 en nog niet (geheel) betaalde facturen uit 2020 of ouder vindt u vanaf 1 januari 2021 in SWP onder tabblad ‘Financieel’.
Alle facturen (betaald en onbetaald) staan in SWP onder het tabblad ‘Dossier’.
U geeft wijzigingen van bankrekeningnummers door in SWP via tabblad ‘Klantbeeld’ onder ‘Organisatiegegevens wijzigen’. Dit geldt zowel voor incasso als excasso bankrekeningen; rekeningen waarvan u geld betaalt aan ons en rekeningen waarop u geld ontvangt van ons.
Aanleverrente facturen ontvangt u voortaan zonder bijlage. De berekening van de aanleverrente vindt u in SWP onder het nieuwe tabblad ‘Aanleverrente’.
Opgelegde facturen incasseren wij ook automatisch als u gebruikmaakt van automatische incasso.
U heeft inhoudelijke vragen over de pensioenregeling van Pensioen Schoonmaak
Bel ons
U bent er voor uw werknemers en al hun vragen. Wij zijn er voor u! Heeft u niet kunnen vinden waar u naar zoekt? Neem contact met ons op. Wij helpen u graag.