We plaatsen noodzakelijke cookies voor het gebruik van deze website. Graag zouden we ook cookies plaatsen waarmee we advertenties op social media persoonlijker en relevanter kunnen maken. Vindt u dat goed? Lees er meer over in onze cookieverklaring.
Meestal heeft u hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig.
Daarom is Mijn pensioenschoonmaak van zaterdagmiddag 9 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 10 december 14:00 niet beschikbaar.
Pensioenschoonmaak.nl blijft wel beschikbaar.
Excuses voor het ongemak.
De Pensioenfederatie heeft nagedacht over het afhandelen van klachten. Daarover hebben ze afspraken gemaakt. Deze afspraken staan in de "Gedragslijn goed omgaan met klachten".
Wij willen uw werknemers zo goed mogelijk helpen. Daarom nemen wij iedere vraag of opmerking serieus. Ook klachten. Door opmerkingen en klachten kunnen wij uw werknemers straks nog beter helpen. Dit was al zo en dit blijft zo.
Dan horen wij graag wat deze klacht is. Lees hoe uw werknemer een klacht indient.
Wij vinden het belangrijk dat u als werkgever en uw werknemers weten wat wij met hun klachten doen. Daarom ziet u voortaan op onze website welke klachten wij hebben ontvangen. Wij vertellen wat wij met de klacht hebben gedaan. En wat wij hebben besloten.
Neem contact met ons op. Onze medewerkers van de Helpdesk staan voor u klaar. U bereikt hen van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 17.30 uur.