Klacht van uw werknemer is belangrijk voor ons

De Pensioenfederatie heeft nagedacht over het afhandelen van klachten. Daarover hebben ze afspraken gemaakt. Deze afspraken staan in de "Gedragslijn goed omgaan met klachten".

 

Ook BPF Schoonmaak vindt klachten belangrijk

Wij willen uw werknemers zo goed mogelijk helpen. Daarom nemen wij iedere vraag of opmerking serieus. Ook klachten. Door opmerkingen en klachten kunnen wij uw werknemers straks nog beter helpen. Dit was al zo en dit blijft zo.

Heeft uw werknemer een klacht?

Dan horen wij graag wat deze klacht is. Lees hoe uw werknemer een klacht indient.

Klachten op onze website

Wij vinden het belangrijk dat u als werkgever en uw werknemers weten wat wij met hun klachten doen. Daarom ziet u voortaan op onze website welke klachten wij hebben ontvangen. Wij vertellen wat wij met de klacht hebben gedaan. En wat wij hebben besloten.

Neem contact met ons op. Onze medewerkers van de Helpdesk staan voor u klaar. U bereikt hen van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 17.30 uur.