De nieuwe website is makkelijker te gebruiken dan onze vorige website. We hebben een nieuw logo gekregen. Ook heeft de website nieuwe kleuren. En we communiceren duidelijker. Zo kunt u informatie over uw pensioen nog beter begrijpen.
Wij doen ons best om de overgang van de oude naar de nieuwe website zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan zijn dat u nog iets tegenkomt wat we nog moeten aanpassen. Heeft u nog vragen over de nieuwe website? Dan horen we graag van u!
U levert iedere periode loon- en premiegegevens aan. Hier horen ook de contactgegevens van uw werknemers bij. Deze gegevens hebben we nodig om uw werknemers op de hoogte te houden van hun pensioen. Regel het deze maand nog.
U levert de contactgegevens ieder jaar aan.
We besparen samen kosten met digitale communicatie. Daarom geeft u de contactgegevens van uw werknemers door. Zo blijven uw werknemers ook altijd digitaal op de hoogte van hun pensioen.
Wij vragen u om de contactgegevens van uw werknemers voor een goede uitvoering van de pensioenregeling. Pensioen is een belangrijke arbeidsvoorwaarde voor uw werknemers. Het aanleveren van de contactgegevens is dan ook verplicht. Dat kunt u vinden in ons uitvoeringsreglement. Als u het e-mailadres doorgeeft, informeren wij uw werknemer hierover. Wij sturen een e-mail met een eenmalig verzoek hem of haar per e-mail te mogen informeren over zijn pensioen. Uw werknemer beslist zelf of hij kiest voor ‘post digitaal’. Uw werknemer kan op een later moment ook weer kiezen voor ‘papieren post’. Of het e-mailadres juist verwijderen. Het aanleveren van zakelijke en privé e-mailadressen is daarmee toegestaan onder de AVG (de Algemene Verordening Gegevensbescherming van de EU). Meer over de wijze waarop wij de AVG naleven, leest u in onze privacyverklaring.
U bent verplicht alle gegevens aan te leveren die wij vragen voor een goede uitvoering van de pensioenregeling. Contactgegevens (zoals het e-mailadres van uw werknemer) vallen daar ook onder. U vindt dit terug in artikel 5.2, lid 1 van ons uitvoeringsreglement. U levert de contactgegevens ieder jaar aan. Zo houden we samen de gegevens up-to-date. En hebben wij ook de contactgegevens van nieuwe werknemers.
Gebruik hiervoor onze handleiding. Heeft u eerder problemen gehad met het downloaden van foutmeldingen? Dit werkt nu goed. Probeer het doorgeven van de contactgegevens daarom opnieuw.
Neemt u dan contact op met onze Helpdesk.