De nieuwe website is makkelijker te gebruiken dan onze vorige website. We hebben een nieuw logo gekregen. Ook heeft de website nieuwe kleuren. En we communiceren duidelijker. Zo kunt u informatie over uw pensioen nog beter begrijpen.
Wij doen ons best om de overgang van de oude naar de nieuwe website zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan zijn dat u nog iets tegenkomt wat we nog moeten aanpassen. Heeft u nog vragen over de nieuwe website? Dan horen we graag van u!
We willen graag weten wat onze deelnemers van ons vinden. Wat doen we goed? En wat kan beter? In juni deden we daarom een onderzoek. Wij zijn erg blij met de antwoorden. Want daar kunnen wij van leren. En ook uw werknemers in de toekomst beter helpen.
“Wat vindt u van ons?”
Dit vroegen wij aan:
In totaal deden ruim 912 deelnemers mee.
Onze deelnemers vinden dat we goed op weg zijn. Als gemiddeld cijfer krijgen we een ruime voldoende. We zien wel verschillen tussen de 3 groepen deelnemers.
Alle deelnemers vinden de band met ons belangrijk. Minder blij zijn zij met de pensioenopbouw. Want het is ook hard werken. En daar moet genoeg tegenover staan. Gepensioneerde deelnemers vinden vakantiegeld ook een belangrijk punt. Dit betalen wij nu niet in 1 keer uit in mei, zoals bij salaris/loon of AOW. Maar verdeeld in 12 porties bij de maandelijkse pensioenuitkering.
Wij doen ons best voor onze deelnemers. Dit is te zien in onze communicatie. Deelnemers geven aan hier blij mee te zijn. En geven ons een goed cijfer. Ook dit zorgt voor een goede band. Met name bij de gepensioneerden deelnemers.
Wij doen ons best hier nog beter in te worden. We willen laten zien dat we onze deelnemers begrijpen.
Wanneer tijden onzeker zijn, is communicatie extra belangrijk. Dat weten wij. Wij vinden het belangrijk dat iedereen weet waarvoor wij staan. En wat wij doen. Hieraan hebben met name ex-deelnemers meer behoefte.
BPF Schoonmaak heeft punten om aan te werken opgesteld. Hiermee gaan we de komende maanden aan de slag. En nemen we mee in onze plannen.
Ook willen wij over een aantal zaken uit het onderzoek verder praten. Wilt u met ons meepraten en denken? Meld u dan aan voor ons klantpanel.
Bron: Klanttevredenheidsonderzoek BPF Schoonmaak, uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MWM2, rapportage juli 2022