De nieuwe website is makkelijker te gebruiken dan onze vorige website. We hebben een nieuw logo gekregen. Ook heeft de website nieuwe kleuren. En we communiceren duidelijker. Zo kunt u informatie over uw pensioen nog beter begrijpen.
Wij doen ons best om de overgang van de oude naar de nieuwe website zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan zijn dat u nog iets tegenkomt wat we nog moeten aanpassen. Heeft u nog vragen over de nieuwe website? Dan horen we graag van u!
BPF Schoonmaak maakt kans op een award van Pensioen Pro. Wij blinken uit op het punt ‘Communicatie’. Hier zijn we erg trots op.
BPF Schoonmaak blinkt uit in ‘heldere’ communicatie. Simpel en zonder poespas. Zodat we het allemaal snappen. Communicatie die goed aansluit bij iedereen die achter ons staat. Dit is terug te zien op bijvoorbeeld onze website. En in ons jaarverslag.
“We vinden het belangrijk dat iedereen weet wat we voor hen doen. Dat is duidelijke en begrijpelijke taal voor iedereen, zodat ze altijd weten waar ze aan toe zijn. Dat is ook verantwoorde keuzes maken in onze beleggingen die we altijd kunnen uitleggen.” – Jaarverslag 2021
Elk jaar delen het Financiële Dagblad en Pensioen Pro awards uit. Dit zijn prijzen voor uitblinkers op verschillende punten in de pensioensector. Wij maken kans op de ‘Communicatie’ award. Dinsdag 4 oktober horen wij of we in de prijzen zijn gevallen. Dit gebeurt tijdens een awards-diner in de Hermitage in Amsterdam. We houden u op de hoogte!