We plaatsen noodzakelijke cookies voor het gebruik van deze website. Graag zouden we ook cookies plaatsen waarmee we advertenties op social media persoonlijker en relevanter kunnen maken. Vindt u dat goed? Lees er meer over in onze cookieverklaring.
Meestal heeft u hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig.
Daarom is Mijn pensioenschoonmaak van zaterdagmiddag 9 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 10 december 14:00 niet beschikbaar.
Pensioenschoonmaak.nl blijft wel beschikbaar.
Excuses voor het ongemak.
U ontvangt een factuur van ons via e-mail of post. In het Selfservice Werkgevers Portaal vindt u het volledige overzicht van uw facturen. Welke facturen krijgt u van ons?
U ontvangt een premiefactuur als u de loon- en premiegegevens heeft aangeleverd. Op uw premiefactuur ziet u:
Levert u geen loon- en premiegegevens aan of heeft u signalen over uw gegevens niet opgelost?
Dan maken wij zelf een schatting van uw loon- en premiegegevens. Daarvoor gebruiken wij de laatste gegevens die u bij ons aanleverde. Omdat u de loon- en premiegegevens dan niet zelf bij ons aanlevert, ontvangt u ook een rentefactuur.
U ontvangt een creditfactuur als u te veel premie heeft betaald.
Heeft u nog facturen bij ons openstaan?
Dan verrekenen wij wat u te veel betaalde direct met deze facturen. Dat doen we alleen als de factuur nog niet is overgedragen aan een incassobureau.
Heeft u geen openstaande facturen?
Dan blijft het bedrag dat u te veel betaalde openstaan. En verrekenen wij dat met de eerstvolgende factuur.
U ontvangt een rentefactuur:
U ontvangt een factuur voor de verwerkingskosten als u correcties stuurt op loon- en premiegegevens van meer dan één jaar geleden. U bent over deze correcties kosten verschuldigd.
U ontvangt een boetefactuur als uit onze controle blijkt dat u de cao of het loon niet juist toepast binnen uw bedrijf.