We plaatsen noodzakelijke cookies voor het gebruik van deze website. Graag zouden we ook cookies plaatsen waarmee we advertenties op social media persoonlijker en relevanter kunnen maken. Vindt u dat goed? Lees er meer over in onze cookieverklaring.
Meestal heeft u hier geen last van, maar soms is er technisch onderhoud nodig.
Daarom is Mijn pensioenschoonmaak van zaterdagmiddag 9 december 12:00 tot uiterlijk zondagmiddag 10 december 14:00 niet beschikbaar.
Pensioenschoonmaak.nl blijft wel beschikbaar.
Excuses voor het ongemak.
Zorg dat uw betaalgegevens altijd bijgewerkt zijn. Zo voorkomt u dat u facturen niet ontvangt of te laat betaalt.
Een goede keuze! Met automatische incasso betaalt u altijd op tijd. En op een vast moment.
U geeft uw keuze door via het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt hier in met de eHerkenning dienst 'Werkgever - Selfservice Werkgevers Portaal APG'.
Hier geeft u heel eenvoudig uw keuze voor automatische incasso door:
Zodra wij uw verzoek hebben verwerkt krijgt u per e-mail of brief bericht van ons. We schrijven vanaf dat moment via automatische incasso alle openstaande en toekomstige premiefacturen af.
Andere facturen, zoals rentefacturen, blijft u wel zelf overboeken of betalen via iDeal.
Gebruik voor uw facturen een mailbox waar meerdere mensen gebruik van maken. Zo voorkomt u dat facturen niet meer aankomen als een personeelslid uw organisatie verlaat. U wijzigt de contactpersoon of het e-mailadres in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
Uw wijziging is niet direct zichtbaar. Staat de status in ‘Overzicht wijzigingsverzoeken’ op 'verwerkt'? Dan is uw wijziging binnen 10 werkdagen zichtbaar via ‘Uw organisatiegegevens wijzigen’ in SWP.
Uw rekeningnummer wijzigen doet u in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
U kunt 2 rekeningnummers aan ons doorgeven: uw rekeningnummer voor betalingen en uw rekeningnummer voor terugbetalingen.