De nieuwe website is makkelijker te gebruiken dan onze vorige website. We hebben een nieuw logo gekregen. Ook heeft de website nieuwe kleuren. En we communiceren duidelijker. Zo kunt u informatie over uw pensioen nog beter begrijpen.
Wij doen ons best om de overgang van de oude naar de nieuwe website zo goed mogelijk te laten verlopen. Het kan zijn dat u nog iets tegenkomt wat we nog moeten aanpassen. Heeft u nog vragen over de nieuwe website? Dan horen we graag van u!
Zorg dat uw betaalgegevens altijd bijgewerkt zijn. Zo voorkomt u dat u facturen niet ontvangt of te laat betaalt.
Een goede keuze! Met automatische incasso betaalt u altijd op tijd. En op een vast moment.
U geeft uw keuze door via het Selfservice Werkgevers Portaal. U logt hier in met de eHerkenning dienst 'Werkgever - Selfservice Werkgevers Portaal APG'.
Hier geeft u heel eenvoudig uw keuze voor automatische incasso door:
Zodra wij uw verzoek hebben verwerkt krijgt u per e-mail of brief bericht van ons. We schrijven vanaf dat moment via automatische incasso alle openstaande en toekomstige premiefacturen af.
Andere facturen, zoals rentefacturen, blijft u wel zelf overboeken of betalen via iDeal.
Gebruik voor uw facturen een mailbox waar meerdere mensen gebruik van maken. Zo voorkomt u dat facturen niet meer aankomen als een personeelslid uw organisatie verlaat. U wijzigt de contactpersoon of het e-mailadres in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
Uw wijziging is niet direct zichtbaar. Staat de status in ‘Overzicht wijzigingsverzoeken’ op 'verwerkt'? Dan is uw wijziging binnen 10 werkdagen zichtbaar via ‘Uw organisatiegegevens wijzigen’ in SWP.
Uw rekeningnummer wijzigen doet u in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
U kunt 2 rekeningnummers aan ons doorgeven: uw rekeningnummer voor betalingen en uw rekeningnummer voor terugbetalingen.