Wijzigen betaalgegevens

Zorg dat uw betaalgegevens altijd bijgewerkt zijn. Zo voorkomt u dat u facturen niet ontvangt of te laat betaalt.

Gebruik voor uw facturen een mailbox waar meerdere mensen gebruik van maken. Zo voorkomt u dat facturen niet meer aankomen als een personeelslid uw organisatie verlaat. U wijzigt de contactpersoon of het e-mailadres in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
  • Log in op pensioenaangifte.apg.nl.
  • Klik op de menu-optie 'SWP'.
  • Klik op het tabblad Dashboard'.
  • Klik op 'Wijzig organisatiegegevens’.
  • Klik op 'Financiële administratie'.
  • Wijzig de gegevens van de contactpersoon of het e-mailadres.
  • Klik op 'Controleer' en daarna op 'Zend in'. 

Uw wijziging is niet direct zichtbaar. Staat de status in ‘Overzicht wijzigingsverzoeken’ op 'verwerkt'? Dan is uw wijziging binnen 10 werkdagen zichtbaar via ‘Uw organisatiegegevens wijzigen’ in SWP.

Uw rekeningnummer wijzigen doet u in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
  • Log in op SWP.
  • Klik op het tabblad Dashboard.
  • Ga naar 'Wijzig organisatiegegevens’.
  • Wijzig bij 'Rekeningen' uw rekeningnummer.

U kunt 2 rekeningnummers aan ons doorgeven. Het rekeningnummer ‘In’ is het rekeningnummer waarmee u de premies betaalt. Het rekeningnummer ‘Uit’ is het rekeningnummer waarop wij te veel betaalde premies terugstorten.

Het instellen van automatische incasso doet u in het Selfservice Werkgevers Portaal (SWP):
  • Log in op SWP.
  • Klik op het tabblad Dashboard.
  • Ga naar 'Wijzig organisatiegegevens’.
  • Kies bij 'Rekeningen' voor automatische incasso en vul daar uw rekeningnummer in.
  • Download het formulier ‘Aanvraag automatische incasso’, vul het in en onderteken het.
  • Upload het formulier en klik op ‘Sla op en verstuur’.
U krijgt per e-mail of brief bericht zodra uw automatische incasso ingaat.
Wij schrijven dan alle openstaande facturen af van uw rekening. Zorg er daarom voor dat u geen betalingsachterstanden heeft.