Wijzigen betaalgegevens

Zorg dat uw betaalgegevens altijd bijgewerkt zijn. Zo voorkomt u dat u facturen niet ontvangt of te laat betaalt.
- Ga naar pensioenaangifte.apg.nl
- Log in met eHerkenning
- Kies 'SWP' in de balk bovenaan
- Ga naar het tabblad 'Organisatie'
- Kies de optie 'Uw organisatiegegevens wijzigen’
- Vul de nieuwe, juiste gegevens in
- Kies tot slot voor 'Sla op en verstuur'
Uw wijziging is niet direct zichtbaar. Staat de status in ‘Overzicht wijzigingsverzoeken’ op 'verwerkt'? Dan is uw wijziging binnen 10 werkdagen zichtbaar via ‘Uw organisatiegegevens wijzigen’ in SWP.
- Ga naar pensioenaangifte.apg.nl
- Log in met eHerkenning
- Kies 'SWP' in de balk bovenaan
- Ga naar het tabblad 'Organisatie'
- Kies de optie 'Uw organisatiegegevens wijzigen’
- Wijzig bij 'Rekeningen' uw rekeningnummer
U kunt 2 rekeningnummers aan ons doorgeven. Het rekeningnummer ‘In’ is het rekeningnummer waarmee u de premies betaalt. Het rekeningnummer ‘Uit’ is het rekeningnummer waarop wij te veel betaalde premies terugstorten.
- Ga naar pensioenaangifte.apg.nl
- Log in met eHerkenning
- Kies 'SWP' in de balk bovenaan
- Ga naar het tabblad 'Organisatie'
- Kies de optie 'Uw organisatiegegevens wijzigen’
- Kies bij 'Rekeningen' voor automatische incasso en vul daar uw rekeningnummer in
- Download het formulier ‘Aanvraag automatische incasso’, vul het in en onderteken het
- Upload het formulier en klik op ‘Sla op en verstuur’
Wij schrijven dan alle openstaande facturen af van uw rekening. Zorg er daarom voor dat u geen betalingsachterstanden heeft.